Dari mata turun ke hati


Salam yer semua..
sihat x???puasa korang masih mantap ker??
mcm lama kan saya x update 
rindu x???hehehe

Laptop saya virus infection..thats why la..sya x update

soalan berkaitan mggu inie..hehe

korang pernah alami saat cm nie..
xkisah la dgn sapa2 pon
asalkan bila tgk jer sidia
korang jadi 
"blushing"

come to my journey











cer korang bayangkan..kalau korang talk infront org andsome...huargh~~~

bagi saya...



err.....



err......



err....
















hehehe..
korang jgn guna mata untuk 
tgk org cntik/hansome ja
cer guna mata untuk kebaikan..
kalau nk cuba cm saya pon
skali skala ja bleh..
tau3...


*sory sgt2 sbb dodol kali nie x brapa nk awesome...sbb kan virus ,saya hilang gimp n photoshop..

last bt no least enjoy reading komik kartun saya yg mengarut nie

bye bye...salam...muahx3


Oh man! Cepat komen ^_^

2 orang Baik hati:

syedi said...

truskan usaha mmbuat doodle....mnanti citer yg baru....hmmm....:)

Cik Lina said...

@syedi

sbbkan virus..doodles nie dh jd dodol...sobs3