Doodles Free...untuk korang..

Assalammualaikum
selamat pagi..selamt tgahari..selamt petang..selamat malam
uhm..
habis je study anatomy..morphology..taxanomy..
trus dtg sini...sbbnya...
heheh..ingat x janji2 manis saya dekat korang
ingat????x ingat tu maknanya 
x rajin dtg sini la...uhm xpela (touching sebentar)

hah!!hartu saya ada janji nk bg doodles free kan..
ok doodles dh siap colour..
tp xtau cantik ka x...
tp kita warna doodles tu 3 je... 
nak colour bnyak2...cm semput jer..

nah la..korang kalau suka amek la..
tp saya xtau sgt pasal match2 warna nie..
maen hentam colour ja tadi



yg nie ilham dapat sewaktu HARI RAYA!!





yg nie..yg nie....doodles nak pegi KULIAH...


ahaha..amacam..berkenann x???kalau suka amek la..
tp korang coment la skit..gtau warna apa yg korang suka...
t saya boleh bt lagi...

uhm sampai sini saja..salam...

OKBYE!!

Oh man! Cepat komen ^_^

8 orang Baik hati:

Azhafizah[フィザ] said...

comelnye ^_^

Cik Lina said...

@Azhafizah[フィザ] hehe..nak amek la....

Zarip Ayman said...

cute3 :)

Syairani Tarmizi said...

comelnyer... suka yang last skali tu.. :)

Cik Lina said...

@Syairani Tarmizi amek je mana awak suka..ahah

hafrawiey ozakawa said...

akk...blog akk nh byk sgt widget gitu.susah la nk byk entry akk....hrp.kurangkan ckit...hahahaha.hanya suggetsion..

p/s:done follow here..follow abck taw!!

shazika said...

comey nyer..suka doodle yg last tu :)

*rainyscream* said...

xtau sangat pasal doodle ni tp yang last tu comel.